dilluns, 24 d’agost del 2009

XII VOLTA A PEU A FAVARA

Després de casi un més d’inactivitat degut a lesions, moros i cristians i festes i més festes, el passat 8 d’Agost participe en la volta a peu de Favara. No tenia massa ganes d’anar, no havia entrenat en temps, però com l’any passat vaig anar i em va agradar molt, vaig decidir anar. La carrera començava a les 19:00 així que una estona abans arribàrem allí per a inscriure’ns encara que ja no teníem dret a xip. La prova constava de 8.500 metres i encara que no hi havia grans desnivells si que estava ple de pujades i baixades. La carrera comença a l’hora indicada, amb moltíssima gent. Decidisc posar-me pel mig, ni massa avant però tampoc molt cap a darrere, ja que encara que no estic al meu millor moment, després per a avançar seria molt incòmode.
Vaig ixir en Joan, però de seguida es posa a avançar corredors pels laterals i cap al quilòmetre 1 li dic que faja marxa, que no se si podré aguantar eixe ritme durant tota la prova, ja que el passem a 4:30’. Em diu que seguisca i li dic que faja marxa, que la carrera era llarga i el calor asfixiant, i em podia passar factura. Em descolgue uns metres d’ell però seguisc tenint-lo a la vista, poc a poc vaig trobant-me millor i em situe de nou a la seua altura, pas pel quilòmetre 2 més ràpid que el primer, cosa lògica.
Els quilòmetres van passant i arribem a l’avituollament, cosa que aprofitem per a beure, anem avançant corredors poc a poc i ja enfilem de nou cap a Favara, sols queda un quilòmetre i el ritme que portem es sobre 4 minuts i algún segon el quilòmetre. Entrem junts a l’arribada en un temps de 36:30, a una mitja de 4:15 el quilòmetre, a la posició 126 d’un total de casi 600 atletes.
A l’arribada meló aigua fresca, refresc i bossa del corredor en samarreta tècnica de tirant i una revista de runners.
L’organització fantàstica al igual que l’any passat. Enhorabona.
L’unic problema es que no he trobat fotos per ningun lloc a pesar de que hi havia fotògrafs a tots els llocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada