dilluns, 14 de setembre del 2009

2ª VOLTA A PEU L’ALQUERIA DE LA COMTESSA

El dissabte es va celebrar a la localitat de la Safor la segona volta a peu. La distància a recórrer era de 8400 metres i l’hora d’inici estava prevista per a les 18:30. Vam arribar Ferran, Bernardo, Juan i jo, sobre les 18:15, en el temps just per a replegar el dorsal i fer un poc d’escalfament.

Es dona la ixida i ens posem a córrer, esta vegada si que m’he situat per la part davantera encara que un poc escorat. Primer havíem de fer una volta d’uns 3 quilòmetres totalment urbà i després ja a la segona volta aniríem pels camins rurals d’aquesta localitat. Vaig ixir molt fort, pas pel primer quilòmetre 3:30, afluixe un poc perquè les sensacions no son bones i encara queda molt. Va passant el temps i cada vegada vaig sentint-me pitjor, tinc les cames molt carregades.
Arribe a l’avituallament del quilòmetre 4 (15:30) i després de beure i refrescar un poc em senc millor. Seguisc a la meua però no acabe de trobar el ritme, em note molt cansat, potser perquè he ixit pel matí a fer 60 quilòmetres en la bicicleta. Van passant-me corredors i no puc seguir-los. Arribem al poble i ja no queda res. Acabe en un temps de 33:09 a una mitjana de 3:56 el quilòmetre i a la posició 43 d’un total d’uns 600.
Resumint: carrera de més a menys on mai les sensacions han sigut bones però m’han servit per a acumular quilòmetres.
Un 10 per a la organització, carrera molt animada i amb bon ambient, ens van obsequiar en samarreta tècnica, gelats, refrescs i alguna cosa més que ara no recorde. Dutxa allí i cap a casa. Després soparet al Ropo i de festa una estona.

1 comentari: