dilluns, 23 d’agost del 2010

TRIATLÓ D'ANTELLA

El dia 24 de Juliol vaig anar a un triatló que em feia especial il·lusió. La sortida estava prevista per a les 18:00 hores i les distancies a recórrer eren 1200 nadant, 32 amb la bicicleta i finalment 8200 metres corrent.

Sobre les 16:45 ja estava allí amb la gran companyia de Lourdes. Només aparcar ens trobem a Xavi que m’informa que el neoprè està permes, gran noticia per a mi. Anem a pel dorsal i es veu un fantàstic ambient triatlètic. Fa moltíssim calor. Encara no em començat i ja estem xopats.

Minuts abans de donar-se l’eixida ens posem el neopré i entrem dins l’aigua, a l’assut d’Antella, un paratge molt bonic. Efectivament l’aigua esta prou freda. Després d’uns minuts d’escalfament es dona la sortida desde dins de l’aigua. Em situe casi a última fila i a la vora dreta, ja que segons havia sentit, hi ha menys corrent d’aigua en contra. Després de rebre més colps que un tonto em pose a nadar bastant còmode i hi ha moments que de tant apegat a la dreta que vull anar les brosses les tinc a tan sols uns centímetres. El recorregut nadant es d’anada i tornada i ràpidament anem creuant-nos en els primers que ja van de tornada, ente ells Xavi Llobet i Ivan Tejero. Arribe a la boia a la que havíem de fer un gir de 180 i ara queda tornar a l’eixida. Segons vaig tornant, va agafant-me un poc de mal de cap però totalment suportable, pense que és pel canvi de temperatura d’estar fora a estar dins de l’aigua. La tornada la faig sense massa sobresalts i em dirigisc cap a boxes, i fins que no arribe a l’altura de la meua bicicleta no consegusic llevarme el neoprè. Transició fatal i lenta i a pels 31 quilòmetres ciclistes amb port incluit. Agafe la bicicleta i m’hidrate d’aigua,ja molt calenta i d’algun gel.

El sector ciclista espectacular per la seua bellesa i la seua duresa, vaig passant ciclistes en tot moment cosa que em dona molta confiança. Passem per la presa de Tous i afrontem la baixada en un terreny que presenta moltes curves. Ja abans d’arribar a boxes torne a pendre’m un gel i a la transició.

La carrera a peu es fa duríssima degut al calor i a que porte més de hora i mitja d’esforç. El tram a peu constava de 2 voltes a un circuit semi urbà que la veritat no es fa massa atractiu. M’hidrate en tot moment ja que cada 2 quilòmetres tenim avituallament i seguisc passant corredors encara que els triatletes ja van més dispersos.

Acabe en un temps de 2 hores i 42 segons amb uns parcials de 20 minuts i 49 segons per al sector de natació (posició 203), 1 hora 3 minuts i una mitjana de 29km/h (posició 107) al tram ciclista i 36 minuts i 7 segons (posició 77) a una mitjana de 4 minuts 24 segons el quilòmetre.




He arribat a la posició 98 de més de 350 participants i tenint en compte el nivell d’aquesta prova em sent més que satisfet. A més he gaudit molt abans, durant i després de la prova.

Per la nit soparot a Carcaixent amb els ex companys de l’E.G.B. a molts dels quals feia més de 10 anys que no veia. Després unes copetes i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada