dijous, 23 d’agost del 2012

CROSS BARX 2012

Desprès de 3 setmanes d’inactivitat, amb festes del poble pel mig i acabat d’aterrar del viatget de Londres on vam anar a veure el impressionant triatló masculí amb la plata del gran Javi Gomez em plantava en el cross de Barx que es celebrava el Dissabte 11 d’Agost a les 19:30 de la vesprada sobre un recorregut de 9,1 km amb moltes pujades i baixades.
El dia anterior vaig fer el primer entrene post-festes on les sensacions no van ser del tot males per al temps que portava sense fer res, a més el mateix Dissabte de matí ens vam cascar 105 km amb la bicicleta de carretera, així que a l’hora de la carrera no tenia gens de ganes de tornar a pegar-me una pallissa.
Ens ubiquem a la part posterior del grup d’atletes que ens havíem donat cita en una vesprada molt calurosa. Es dona la sortida puntualment i anem fent camí el meu germà, Joan i jo. Prompte li dic al meu germà que si vol que vaja endavant que jo estic molt cansat i a més em fa mal el taló. El primer quilòmetre el fem a poc menys de 5 minuts i es per terreny d’asfalt. El segon quilòmetre el fem ja per terra i el tercer es de tornada cap a la sortida, quilòmetres que fem ja sobre 4:30.
 
El dolor de taló va minvant a mesura que va escalfant-se. La segona part de la cursa ens porta cap una zona amb pendents fortes i on la pluja fa acte de presencia, cosa que fa que encara faça més calor. Seguim al mateix ritme fins al quilòmetre 6, que és el més dur on invertim més de 5 minuts per a fer-lo. D’ací fins al final ja és tot més suau. Als últims quilòmetres és on millor vaig trobant-me i creuem la línia d’arribada desprès de 41 minuts i 36 segons, temps real, a un ritme mig de 4:36, acabant a les posicions 91 i 92, el meu germà i jo d’uns 300 participants.
 
Bon avituallament i una cursa molt interessant i molt bonica si s’està ben entrenat. A seguir entrenant per a recuperar la forma de cara al Half de Berga del 16 de Setembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada