dimecres, 12 de setembre del 2012

7 KM CURSA FESTA MAJOR SABADELL

Diumenge passat i amb motiu de la festa major de Sabadell es celebrava la cursa de Sabadell amb 2 modalitats, la de 7 quilòmetres i la mitja marató. El circuit era de 7 quilòmetres d’anada i tornada, i pels que feien la mitja havien de fer 3 voltes.
La cursa començava simultàniament per a les 2 distàncies a les 9:00, així que sobre les 8:30 vaig trotant de casa fins a la sortida, agafe el dorsal, no sense esforços per la gent que hi havia i ja no dona temps per a res més així que cap a la sortida on ens trobem molts companys del C.N. Sabadell, entre ells Andreu, Alberto, que faria la mitja marató amb una llebre de luxe com és Carles i a la modalitat reduïda Javi, Jorge i jo entre altres.

Es dona la sortida i es fa molt complicat còrrer, a pesar de no sortir molt darrere, així que quan puc puje per la vorera i intente avançar posicions. La primera meitat de la cursa va bàsicament cap a vall mentre que la segona anem cap a amunt, mai son pendents pronunciats però si constants. Pase el primer quilòmetre bastant ràpid, a pesar de sortir mal posicionat desprès de 3:45, però ja veig que no serà una gran carrera, tinc mal de panxa. A pesar de tot intente seguir fort aprofitant la baixada. Segon quilòmetre 3:36, el més ràpid de tots. Tercer quilòmetre i seguim baixant però les sensacions segueixen malament, 3:46. Entre el quilòmetre 3 i 4 fem un gir de 180° on anem creuant-nos uns amb els altres.
Desprès del gir hi ha avituallament d’aigua i aprofite per a beure un poc. A partir d’ací ja enfilem cap a l’arribada passant de nou pel centre de Sabadell. Quilòmetre 4 3:57. Intente mantindre el ritme però vaig cansat ja i passa factura fent els quilòmetres 5 i 6 a 4:05. L’últim quilòmetre hi ha que donar-ho tot i acabar de la millor manera possible, veig a Lourdes que m’anima a falta de 500 metres i arribe fent l’últim quilòmetre a 3:53. A la fi el garmin em marca 7050m a una mitjana de 3:53 i  una mitjana de 167ppm, acabant sobre la posició 35 d’uns 1300 participants en un matí molt agradable.
No content per la cursa però si satisfet per l’entreno fet durant la setmana, que m’ha passat factura i he arribat un poc cansat a la cursa. A seguir entrenant que en una setmana tinc el Half de Berga.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada