dijous, 23 d’abril del 2009

MITJA MARATÓ DE CANALS

El dissabte 18 es va celebrar a Canals una mitja marató i allí vaig estar per a que no meu contaren. No vaig estar sols ja que em meu germà i Juan, em van sorprendre i es van apuntar encara que no havien participat mai en aquesta distancia. Algun dia ha de ser la primera.
Quan ens disposàvem a marxar cap a Canals, va començar a caure una tromba d’aigua impressionant, que anava acompanyada d’una forta tronada, motiu pel qual vam començar a témer per la disputa de la prova. Una vegada allí el temps va deixar pas a una pluja suau i a poc a poc va anar eixint el sol. Moments abans de la carrera va deixar de ploure i el sol començava a fer acte de presència.
Una vegada donada la eixida vam començar a córrer com vam poder ja que hi havia molta gent, però desprès del primer quilòmetre la gent ja anava formant grupets i es podia correr perfectament.
Els primers quilòmetres van transcórrer en total normalitat fins al moment que un ramat d’ovelles que estava pasturant es va assustar i començà a córrer en la massa de corredors. He d’indicar que varen fer al voltant de 5 quilòmetres i que ja dins del poble van ser tancades en un improvisat corral format per tanques per a la carrera.
A part d’aquesta anècdota, la carrera va ser molt bonica, decidint-se en els últims metres per dos atletes de color, fent un temps de 1:06:06 i 1:06:07 respectivament.
Pel que fa a la meua participació, vaig parar el cronòmetre en un temps de 1:34:57 a una mitja de 4:30 el quilòmetre i en la posició 152 de la general i la 66 de la meua categoria. Resultat que el puc considerar com a bo tenint en compte les molèsties que arrastre que m’han impedit entrenar en regularitat durant els últims dos mesos. L’últim més l’estic dedicant a nadar entre setmana i a fer ciclisme al cap de setmana. El motiu d’aquest canvi es degut a que m’ha entrat el “mono” de participar en algun triatló i com que el genoll m’impedeix córrer, es una bona opció de mantenir la forma fent esport. La idea era prendre part en el triatló d’aquest dissabte a Pinedo en la distància Sprint però al final no ha pogut ser, val la pena no precipitar-me ja que hi ha més d’ací a poc i no tinc ni idea de com funciona el triatló, a més de que no tinc ni la vestimenta adequada per a participar.La idea es anar a vore el triatló de Pinedo i anar fent-me una idea de com funciona aquest esport.


A continuació espose un parell de fotos que em van pendre durant la carrera:















Tornant al tema de la mitja marató, he de recalcar el excel·lent temps que van fer el meu germà i Juan, parant el cronòmetre en 1:50:28 a una mitja de 5:13 el quilòmetre, resultat fantàstic tenint en compte que es la primera mitja. Enhorabona als dos.

Ací una foto dels debutans al passar pel quilòmetre 10.


Per últim sols volia dir que poc a poc comencen ha haver més aficionats a les carreres populars i a la mitja marató a pesar de la crisi i dels preus excesius per part dels organitzadors. Si a Simat van debutar Sergi i Joan, ara ho han fet Ferran i Juan, i posiblement a les pròximes mitjes tinguem noves i agradables sorpreses.

Que el ritme no pare

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada