dimecres, 22 d’agost del 2012

TRIATLÓ ANTELLA 2012

El 21 de Juliol vaig fer el triatló d’Antella, un triatló especial en el que l’entorn és immillorable per a gaudir d’aquest esport.
La prova constava de 1.200m nedant, 31km de bicicleta sense drafting pujant a la presa de Tous amb un desnivell important i per acabar 8.200m completant 2 voltes a un circuit semi-urbà.
Cap allà ens dirigim Laura, Lourdes com a acompanyants i Ferran i jo com a participants. Deixem tot al seu lloc i cap a l’assut, on faríem la part de natació a una volta d’anada i tornada.

Sortida puntual i comencen les colzades i tot tipus de colps, intente separar-me de la multitud i anar per la part dreta, poc a poc es nada millor però al arribar al gir, la gent es torna a acumular. D’ací cap a la T1 anem amb corrent a favor, i es fa més fàcil nadar. Arribe a la T1 desprès de 19:44 a la posició 102. Ràpida transició i a pel sector ciclista.

Fa molta calor, ràpidament agafe la bicicleta i m’hidrate encara que l’aigua ja està molt calenta, els primers 4 quilòmetres són fàcils però a partir d’aci ja va cap amunt fins a dalt de la presa. No vaig tan bé com voldria, a pesar de tot vaig passant a algun triatleta però també em superen a mi d’altres que van com a motos. En alguna pujada em quede clavat però poc a poc van passant els quilòmetres, em prenc un gel i agafe un poc d’aire sobre el quilòmetre 13 aprofitant que va cap avall. Sobre el 19 travessem la presa i va molt de vent però el paisatge és espectacular. D’ací tornem a Antella i ja va tot pràcticament cap avall. Baixe amb molta precaució ja que hi ha moltes corbes i tancades. Intente dosificar per a poder córrer amb condicions. Arribe a la T2 desprès de 58:56 marcant el parcial 77. Em pose les bambes i la gorra i a afrontar la cursa a peu. Veig a Lourdes i a Laura, i també a Oscar i Diana, que han vingut a última hora.

 Veig a un triatleta que corre bastant més que jo així que intente seguir-lo durant el temps que puga, ja que tampoc va a un ritme excessiu. Em trobe còmode així que vaig fent poc a poc. No descuide l’hidratació en cap moment ja que fa molta calor. Anem creuant-nos amb la resta de triatletes en tot moment cosa que fa més entretinguda la cursa. Em creue amb el meu germà i ens animem mútuament. Passe la primera volta i estic anant a un ritme aproximat de 4 minuts el quilòmetre. El triatleta que està marcant-me el ritme no pot aguantar i decidisc tirar endavant. L’últim quilòmetre es fa pesat però done tot el que em queda i creue la línea d’arribada desprès de 33:05 a l’últim sector, a 4:02, marcant el parcial 63 i acabant la prova amb 1 hora 51 minuts i 45 segons.

Bastant satisfet pel rendiment i sobretot perquè he fet una cursa de menys a més remontant 43 posicions al sector ciclista i de córrer a peu per acabar a la posició 59. Molt gran ambient i molt bona organització, serà una de les proves fixes per a mi sempre que siga possible.  
Instants desprès entrava el meu germà fent una molt bona carrera, cada dia està més fort  i em costa més guanyar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada