dimecres, 17 d’octubre del 2012

CURSA 10K CLUB NATACIÓ SABADELL


Diumenge a les 10 es realitzava aquesta prova, que no tenia en ment fer, però desprès de que alguns companys em comentaren que participarien em vaig decidir a acompanyar-los.
Quedem a les 9:30 per fer a immortalitzar el moment així que sobre les 9:15 surt de casa i vaig escalfant fins a la sortida. Allí ens trobem Jordi, Jorge, Modesto, Pep, Carles, Javi, Dome...


Instants abans de la sortida es fa un emotiu minut de silenci per la mort d’una esportista del Club, quan realitzava la carrera d’ultra distància Cavalls de Vent. Seguidament es dona la sortida. La idea era començar a un ritme ràpid però sempre guardant per a incrementar el ritme als últims quilòmetres. Els primers metres intente no deixar-me anar per la eufòria però com ixen tots molt ràpid tampoc vull perdre massa així que comence fort però en la idea d’estabilitzar el ritme el més aviat possible. Durant el primer quilòmetre superem pel túnel de la gran via i desprès de 3:34 passe el primer quilòmetre, suposava que passaria això però poc a poc vaig agafant un ritme més tranquil, els següents 2 quilòmetres a pesar de ser quasi sempre cap avall els passe en 3:46 i 3:36, a pesar del ritme no vaig en ningun moment al màxim, sempre reservant. El següent quilòmetre ens porta per la sortida de nou i tendeix cap amunt, 4:56. El següent quilòmetre ens dirigeix cap al centre i el passe en 3:51, el sisè ja pel centre va cap a la part baixa de la Rambla i anem creuant-nos en els primer que ja van Rambla amunt. Em creue en Miquel Blanchart que va cinqué, Carles que va dels primers i se’l veu molt còmode, també a Modesto, i a Pep. Sisè a 3:41 però tot cap avall i és quan comence a incrementar el ritme.


 El sèptim comença pràcticament baix de la Rambla i mai deixa de pujar, és el moment de donar-ho tot, i el quilòmetre que costa més, i l’únic que passe a més de 4, 4:02, vaig agafant confiança per què cada vegada em trobe millor i passe a bastant gent. Vuitè quilòmetre, 3:40. 


El novè transcorre per Vilarrubias i baixem per Covadonga, 3:43. L’ultim es fa llarg ja que quan el Garmin em marca el dècim quilòmetre 3:43, encara em queden uns 100 metres, tots de pujada però donant-ho tot arribe desprès de 38:13, a un ritme de 3:47, a la posició 35 de més de 500 participants. Gran matí i gran ambient a la cursa, i molt bones sensacions anant de menys a més. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada