dijous, 10 d’abril del 2014

DUATLÓ DE VIC 2014

Diumenge sota distàncies 7-34-3 es va disputar el duatló del Vic amb més de 500 persones i amb un ambient molt bo, les condicions meteorològiques fantàstiques per córrer i gaudir d’un bon matí d’esport.
Arribem molt justos Lourdes i jo i desprès de deixar cada cosa al seu lloc, un poc d’escalfament i a la zona de sortida. Explicació per part de la organització i tret de sortida. 
Molt ràpida des de l’inici i on cadascú poc a poc va agafant el seu ritme. Primer una recta molt llarga i d’asfalt per desprès endinsar-nos per camí de sorra pel costat d’una riera. Vaig mirant el Garmin i a pesar d’anar per sota de 3:30 hi ha molta gent per davant meu. Poc a poc s’estira el grup i van  passant el metres. Se que a aquest ritme no puc aguantar els 7km però a pesar de reduir el ritme un poc vaig passant gent poc a poc. Les sensacions son molt bones però queda molta cursa. El recorregut es fa molt entretingut i arribe a la T1 després de 24:46.
T1 bastant llarga però la faig bastant ràpida. Puje a la bicicleta i a pedalar. Els primers metres són bastant complicats pels clots i el terreny poc uniforme. Aprofite per beure una mica quan estic dins d’un grupet. Quan busque el gel veig que l’he perdut, hauré de fer tota la part de bicicleta sols amb un bidó d’aigua. Estic en un grup on es va molt ràpid, i quan el terreny comença a pujar comence a patir i em pose a cua del grup. Intente agafar-me al grup però em costa molt i no aguantaré els 34km patint d’aquesta manera, no puc seguir amb ells i em quede quan el pendent augmenta. Fins al quilòmetre 10 va tot cap amunt, vaig pujant al meu ritme i perdent posicions a pesar d’intentar enganxar-me als duatletes que em passem però no puc amb aquest ritme. Del 10 al 17 cap avall exceptuant alguna pujada, aquí si que agafe un grupet i aprofite per descansar. De nou i fins al km 23 tornem a pujar un portet, el gran grupet en el que m’havia enganxat, on ve Andreu continua a massa ritmen per a mi i torne a cedir. El que em sobta es que soc pràcticament l’únic que va quedant-se cada vegada que pujem. Se que no estic massa bé amb bicicleta però pensava que tan malament tampoc.. .Patint arribe al 23 i desprès ja un terreny bastant favorable fins a la t2 on arribe després de 1h i més de 5min en la bicicleta. En la transició trepitge una pedra i em faig bastant de mal. En un principe em preocupe  però a pesar de les molèsties puc continuar. El problema serà veure quan es refrede.

Em pose a correr a bon ritme intentant recuperar alguna posició però la gent ja va bastant dispersa. Vaig mirant el garmin i vaig bé de ritme, sobre 3:40 però la gent que m’envolta va a ritmes similars. Desprès dels primers metres aconseguisc avançar a algun duatleta i recuperar alguna posició. Em motive al veure que estic avançant gent però a mi no m’avança ningú. Estic gaudint molt corrent, a pesar de no haver-ho fet en bicicleta, on he patit bastant. Finalment arribe amb un parcial de córrer de 10min 24 segons per completar els últims 3km.

Personalment molt content pel córrer però no gens de com ha anat el tram ciclista. He perdut moltes posicions i he patit bastant. Se que no he agafat massa la bicicleta i això es determinant en un perfil tan exigent. Ara és el moment de començar a traure-la a passejar i gaudir-la. La setmana Santa serà clau per entrenar-la de cara al B de terres de l’Ebre.
Finalment he invertit 1:40:36 quedant a la posició 76 amb els parcials 59 al primer tram a 3:37min/km,  79 al tram de bicicleta a una mitjana de 31.18 i el 34 al segon tram de córrer a 3:40.
Gran cursa i molt bona organització. Felicitar a tots els duatletes i a la organització.
Bon paper de Jandriu que ha entrat 1minut i mig abans que mi, està molt fort. L’altre membre del C.N.Sabadell, l’Enric no ha tingut el seu millor dia i no li han sortit les coses com volia.
Enllaç a les classificacions


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada