dimecres, 7 de maig del 2014

10KM CURSA FIRA SANT ISIDRE DE CARDEDEU

Després de la decepció de la setmana passada al doble olímpic de Terres de l’Ebre volia tornar a participar en alguna prova per a oblidar l’anterior i la elegida va ser esta. Diumenge a les 10h del matí es celebrava, carrera teòricament molt plana però que desprès no ho era tant.
A les 8:15 ixim cap allà Lourdes i jo, la temperatura molt agradable i es preveu que farà molta calor. Arribem amb molt de temps, agafe el dorsal, un poc d’escalfament i cap a la sortida. Em pose en la tercera o quarta fila i desprès de donar-se la ixida ens posem a córrer a tot gas. Primers metres que serveixen per a que cada atleta agafe el seu ritme i on poc a poc va estirant-se el grup de corredors, uns 1300 participants. Primer quilòmetre de lleugera pujada que passe desprès de 3 minuts i 28 segons, estic a la posició 30 aproximadament. Continuem per dins del poble i el segon quilòmetre, amb un poc de baixada el passe a 3:27, un poc ràpid però se que a partir del tercer començaré a perdre ritme ja que fins al quilòmetre 6 va en lleugera pujada. Desprès del segon quilòmetre em passa l’antic entrenador de prorunners i intente enganxar-me a ell. Va a un ritme un poc més alt que el meu però qui no arrisca no guanya, se que té ritme i a mi em ve bé també augmentar un poc el ritme i guanyar alguna posició. Finalment va ser bona decisió ja que vam avançar gent fins establir-nos en els 12 primers classificats a la meitat de la cursa. Aquests quilòmetres són els més lents de la cursa ja que el pendent sembla que no però pica cap amunt, a més entrem en un tram de sorra en el que es fa més difícil córrer. Passe el quilòmetre 5 desprès de 18 minuts i 7 segons ja a la posició 11.

 Arribant al sisè quilòmetre ve una rampa que es fa dura i veig que el corredor que ve amb mi es queda una mica endarrerit. Decidisc seguir endavant a fer la meua carrera. A partir d’ací sol fins a l’arribada, casi tot de lleugera baixada, tots els quilòmetres al voltant de 3:30 però notant que no tinc la energia d’altres dies i que no puc augmentar el ritme als últims quilòmetres. 


A pesar d’això els corredors de davant cada vegada els tinc més a prop i els de darrere no s’acosten. Arribe desprès de 35 minuts i 52 segons a un ritme de 3:35 a la novena posició. Content per la marca personal però se que encara em queda marge de millora, els últims quilòmetres s’han fet pesats, no se si per la duresa dels primers, pel calor o per l’entrenament de la setmana.

Organització fantàstica i cursa molt recomanable, bona bossa del corredor i entrepà de botifarra a l’arribada. Ara a descansar i diumenge Extreme Man de Salou, half triatló on espere poder fer una bona carrera i sobretot i el més important gaudir-la al màxim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada