dimecres, 18 de novembre del 2009

MITJA MARATÓ CIUTAT DE GANDIA

M’alce a les 8 del matí amb temps per a desdijunar bé, després de menjar-me un platan i una bresquilla prepare tot l’equipage i espere a Ferran i Juan per a marxar. Arribem allí sobre les 9:45, la carrera era a les 10:30. De seguida es pot apreciar el gran ambient que hi havia, a més feia un dia especial. Després de fer un poc d’escalfament em situe a la linia d’eixida, prou cap avant, ja que hi havia moltíssima gent, i no volia perdre temps en la sortida, s’havien acabat les 2000 inscripcions. La eixida i l’arribada estava situada a la pista d’atletisme, a la qual li pegariem una volta tant a l’inici com a la fi de la prova.
Es dona la eixida puntualment i ens posem a caminar els primers metres encara que de seguida podem agafar ritme. Al pegar-li la volta a la pista, em gire cap a la eixida i veig que encara hi havia gent que no havia passat per baix de l’arc de la sortida, mare meua quanta gent.
El primer tram de la carrera ens dirigeix cap al Grau de Gandia, van passant els quilòmetres i em trobe bé encara que reservant una mica ja que encara queda molt, a més no he fet eixides massa llargues ultimament. Els primers quilòmetres els faig per baix de 4 min/km, pel que decidisc baixar un poc el ritme. Ja em el Grau l’ambient també es molt agradable, batukada, i molta gent animant. Agafem el passeig marítim i el calor comença a apretar. Pegem la volta al final del passeig i de nou enfilem el passeig en sentit contrari. És fa entretingut ja que ens creuem amb la resta de correrdors. Al mig del passeig es troba el punt de control dels 10 quilòmetres, passe per ell en un temps oficial de 40:26 a una mitjana de 4:03 Min/Km. Seguisc massa de presa, a este ritme no puc acabar.


Seguisc a la marxeta encara que ja no vaig fi del tot. El tram del 12 al 16 es el que més pesat s’em fa. Ja de nou a Gandia em recupere una mica i veig més que possible l’objectiu de baixar de hora i mitja, que és el que m’havia proposat. Entre a la pista d’atletisme i veig a mon tio Victor, que m’anima, faig un esprint de 400 metres i acabe la prova en un temps oficial de 1:28:06 a una mitjana de 4:11 el quilòmetre i a la posición 149. Acabe asfixiat però content per la carrera, encara que no estic fi del tot, a pesar d’això he fet el meu millor temps en una mitja marató, però a base d’entrenaments aconseguire eixe puntet que em falta per a trobar-me bé.
Diumenge que ve a la mitja de València en la que espere fer un temps similar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada