dimarts, 3 de novembre del 2009

DUATLÓ CIRCUIT DE XEST

A les 7:00 sonà el despertador i després d’uns minuts, m’aixeque i desdejuni com de costum, passe pel Pí a arreplegar a Molina i ens dirigim cap a Xest.
Arribem a les 8:30 aproximadament amb molt de temps ja que la prova era a les 10:00 i comence a preparar tot el materiar, però me’n adone que m’havia deixat el bolset amb la documentació, vaig pensar que no em deixarien participar, per això anem a parlat amb un jutge de la prova i em diu que si algú acredita que soc qui soc, podré participar. Omplim el document i cap a boxes.
A les 10:00 en punt es dona la eixida i ens posem a correr tots els duatletes, les duatletes ixien 2 minuts després.
Abans de l’eixida el jutge ens recorda que hem de fer 2 voltes a peu, per a fer 5 quilòmetres, encara que no tot pel circuit, 5 voltes per a completar els 20 quilòmetres en bicicleta, estes sí van íntegrament pel circuit que el cap de setmana que ve estarà Lorenzo, Pedrosa, Rossi i companyia i per a acabar una volta al circuit de 2.5 quilòmetres.
Em pose a correr i després de passar pel primer quiòmetre el gps em marca que vaig a 3:17, pel que decidisc baixar el ritme, després de dos setmanes sense fer res pràcticament em pasaria factura este ritme. Pase la primera volta de les 2 que havia de fer a un ritme de 3:50. Faig la segona volta mes o menys al mateix ritme i al arribar a la recta de boxes, vaig un repàs mental de tot el que havia de fer a la transició.

Isc de boxes en la bicicleta i em trobe en terra de ningú. Poc a poc es va formant un grupet en el que no hi ha massa enteniment però anem tirant uns quants a pesar de que vaig prou asfixiat quan he de tirar jo, a pesar de tot, ho faig. Arriba un grup més nombrós per darrere i un del club em diu que m’apegue a ell, ho conseguisc però sols durant uns pocs quilòmetres. A pesar d’anar a la cola del grup no puc seguir-los. Arribe a l’última volta prou cansat però això ja està fet. Descanse els últims metres i entre a boxes on em torne a posar les sabatilles de córrer. Faig l’últim tram amb la mentalitat de no perdre cap posició, cosa que aconseguisc, m’avança un duatleta encara que jo n’avance a dos. Arribe molt content a pesar de el poc entrene acumulat les últimes setmanes.
Després de vore les classificacions vaig quedar el 66 d’un total de 250, amb els parcials 56 en el primer tram, 84 en el segon tram i el 46 a l'últim tram.

Ara a seguir entrenant, sobretot la carrera a peu entre setmana i fer alguna eixida en bicicleta els caps de setmana, diumenge espera la pujada al castell de Xàtiva.

1 comentari:

  1. Anim a seguir així Artur!
    Demà a les 8 en el pí!
    Nou bloc "Ramon Àlvarez dalt de dos rodes"

    ResponElimina