dimecres, 18 de novembre del 2009

PUJADA AL CASTELL DE XÀTIVA

Diumenge dia 8 de Novembre es va celebrar la ja tradicional pujada al castell de Xàtiva, en la que vaig participar.
Em vaig aixecar en temps i vaig marxar cap allí, després d’estar una bona estona per a buscar lloc per a aparcar, vaig a pel dorsal i em pose a trotar una mica. Hi havia prou de gent a pesar de que el dia havia ixit agradable del tot per a correr, feia prou d’aire.
Es dona la eixida i després d’uns metres de caminar, em pose a correr i a avançar a gent pels laterals. Els primers quilòmetres transcorrien per la alameda i els seus voltants, ja cap al quilòmetre 5 comencavem la pujada al castell i després de tornada a l’alameda per a completar els 10.000 metres.
La idea era fer una carrera per baix de 4:15 el quilòmetre, no tenia cap referència de la duresa de la pujada. Els primers quilòmetres els faig a 4 minuts i ja a partir del quilòmetre cinc ve el més pesat. No em trobe gens fi en la pujada però poc a poc vaig fent, però casi tota la gent que m’envolta va igual. Em pasa Leandro com un tir i intente seguir-lo pero no puc, vaig a fer la meua carrera. Quan encara en quedava casi un quilòmetre de pujada, em creue en els primers que ja baixaven. L’ultim tram de la pujada es més suau pel que vaig recuperant-me, em creue en companys del poli durant tota la pujada, una vegada dalt, volta de 180º i cap a baix. Seguisc creuant-me a molta gent, però ara amb la que portava darrere. La baixada es fa molt curta i de seguida em trobe de nou a Xàtiva. Ja queda poc, aprete un poc i creue la linia d’arribada en un temps oficial de 41:02 a una mitjana de 4:07 i arribant en la posició 133 d’un total de més de 1100 participants.
La prova va ser molt entretinguda i a pesar de la duresa de la pujada al castell es fa molt agradable. L’any que ve més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada