dimecres, 25 de novembre del 2009

MITJA MARATÓ DE VALENCIA

A les 7:30 sona el despertador i m’alce del llit encara que poc motivat. Prepare les coses i vaig a desdijunar, però no tinc gens de fam, encara no havia ni digerit el sopar de la nit anterior, així que em faig un got de llet sense galletes. Agafe una poma per si quan arribe a València tinc un poc de gana.
Passe a per Lourdes sobre les 8:00 i rumb a València. Sobre les 8:40 ja em aparcat. Hi ha moltíssima gent. Seguisc sense tindre fam, així que la poma es queda allí. Em pose dorsal, pulsòmetre, i cap a la zona de inici de la cursa. Faig un poc d’escalfament i veig a Juanjo, unes paraules i a trotar un poc amb Leandro. Fem un pis i cap a la eixida, ens fan entrar per una zona, ja que la cadascú es situava a la eixida en funció del seu temps. Veig a tota la èlit, la qual intentaria baixar d’1 hora, quina barbaritat. Ja a la linia d’eixida veig a Rafa, del poble. Isc en Leandro ja que tenim un ritme similar, passem el primer quilòmetre en menys de 4 minuts, decidim frenar, poc a poc anem agafant un ritme constant i que ens permet anar còmode. Passem els primers quilòmetres i ens agafa per darrere Carlos Sanz, que porta un ritme similar al nostre encara que ha ixit més endarrerit. Anem els tres a la mateixa marxeta i raonant de quan en quan, passem pel primer punt de control, situat al quilòmetre 7,2, a una mitjana de 4:14 minuts el quilòmetre. Seguim cap a l’avinguda de Balears que ens conduirà cap al centre de la ciutat. Una vegada en esta Avinguda sentim un fort soroll. Alguna cosa ha passat, comentem que possiblement haja hi hagut un accident, però no. Veiem a la gent molt alterada, de seguida ens adonem de la gravetat de la situació. Quin mal rotllo…
Hem de seguir endavant. Sobre el quilòmetre 10 ens creuem en els primers keniates, que ja estan de volta, ja van pel quilòmetre 15 aproximadament, impressionant el ritme que porten.
Arribem al quilòmetre 12.2 on hi ha un segon punt de control. El ritme que portem es bo, estem anant de menys a més. Cap al quilòmetre 15 Leandro decideix forçar la maquinària i jo i Carlos ens quedem un poc retrasats, no podem aguantar el seu ritme, poc a poc anem fent camí, ja a la fi els ultims quilòmetres es fan un poc monotons ja que al passar pel circuit de la F-1 no hi ha gent animant. Els últims metres he de baixar un poc el ritme ja que m’apreta la panxa. Arribe satisfet amb un temps de 1:27:25, temps real i 1:27:31 temps oficial, a una mitjana de 4:09 en quilòmetre entrant a la posició 376.

Leandro i Carlos entraren uns metres devant de mi. M’he sentit millor que a la mitja de Gandia i inclús he baixat més de mig minut. He anat en més cabet, de menys a més, acabant més fort, he d’apendre a córrer d’aquesta manera. Molt bon ambient i molta gent, tant corrent com animant, la matinada ha valgut la pena. Menció especial per als guanyadors que baixaren de una hora, quedant-se a menys d’un minut del rècord mundial. Després dinaret de Santa Cecilia i cap a casa a descansar que el dilluns hi havia que matinar. Ara a seguir entenant per a anar millorant. Els pròxims objectius encara no els tinc clars però segur que hi ha algun aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada